مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 20:002020-03-06اجتماعي

فارس من| زمین خالی دردسرساز منطقه جلال آل احمد به فضای سبز تبدیل می شود


زمینی که سال ها به دلیل خالی و بلا استفاده بودن محل تجمع حیوانات موذی شده و برای مردم دردسرساز شده است، با توافق شهرداری و آستان قدس به فضای سبز تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، وجود حیوانات موذی در زمین خالی بزرگی در انتهای خیابان جلال آل احمد یکی از سوژه هایی است که با عنوان مشهد شهر زیبایی است در سامانه فارس من به ثبت رسیده است.

خبرنگار فارس در مشهد، ابتدا موضوع را از معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی پیگیری کرد.

آستان قدس رضوی: آمادگی واگذاری زمین به شهرداری برای اجرای فضای سبز را داریم مرتضی حقیقی نسبت به مرتفع شدن این مشکل اظهار کرد: مالکیت این زمین متعلق به آستان قدس است ولی کاربری آن فضای سبز است که قبلا قرار بوده زمین ورزشی روباز ساخته شود ولی مردم محله به دلیل سروصدا و رفت وآمد اعتراض کردند و انجام نشد.

وی در ادامه بیان کرد: ما با شهرداری توافقی داریم مبنی بر اینکه زمین هایی که طرح مصوب آن فضای سبز باشد را در ازای دریافت مال الاجاره، در اختیارشان قرار می دهیم تا فضای سبز ایجاد کند.

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی با اعلام اینکه ما آمادگی داریم که اگر شهرداری ورود پیدا کند، قرارداد اجاره را ببندیم تا زمین تبدیل به فضای سبز شود، مطرح کرد: در غیر این صورت ما زمین را قطعه بندی می کنیم، مجتمع مسکونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| زمین خالی دردسرساز منطقه جلال آل احمد به فضای سبز تبدیل می شود

فارس من| زمین خالی دردسرساز منطقه جلال آل احمد به فضای سبز تبدیل می شود